Imádom Máltát            - első két nap

2018.11.18

Hurrá! Az Erasmus+ keretében CLIL tanfolyamon és nyelvi képzésen veszek részt! De! Rájöttem az utazás előtt, hogy hihetetlenül izgulok! Sokat utaztam már, de ennyire még sosem tartottam az ismeretlentől!

Az egyhetes tanfolyamra két nappal korábban érkeztem. Így volt idő bebarangolni Sliema-t, bejárni a fővárost, Valletta-t, megismerkedni a történelmi fővárossal, Mdina-val, a máltai lovagok életével. És ... november vége ide vagy oda a Golden bay habjaiba legalább a lábunkat bemártottuk! Még nem is írtam, hogy miért imádom Máltát! Teljesen fitt lady leszek mire hazaérek. Máltán vagy felfelé mész vagy lefelé. Igen ritkán egyenesen. Kerékpáros közlekedés szinte nincs is! Első két nap mérlege 21 km gyalog, kb 12 emelet felfele és ugyan annyi le! 

© 2018. Maklári I. István Általános Iskola Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el