Elkezdődött

2018.07.16
Eva, Peter és Giulia
Eva, Peter és Giulia

Hétvégén szinte üres volt az épület, ma megtudtam, hogy milyen az, amikor tanítási nap van. Az egész utca tele volt a kurzusukat kezdőkkel. Az ETI Malta mindig hétfőn indítja az új tanfolyamokat, ezek egy vagy két hétig tartanak. Tényleg mindenfelől jönnek hallgatók: európaiak, japánok, dél-amerikaiak. 

Délelőtt az előzetesen otthon megírt teszt eredménye alapján alakított csoportokban dolgoztunk. Ekkor még heten voltunk. Délután már csak négyen folytattuk, a többiek gyengébb csoportba kerültek. 

Két szlovák és egy olasz tanár a csoporttársam. Nagyon jó fejek. Görccsel a gyomromban mentem be reggel, és nagyon vidáman, a legnagyobb barátságban jöttünk ki. 

Folyamatosan beszélünk, a tanárnő rengeteg feladatot ad, ezeket párokban vagy csoportosan oldjuk meg. Házit is kaptunk. 

Most derült ki, hogy milyen jó helyen foglaltam szállást, szünetekben is beugorhattam a szobámba. 

Megkaptuk a heti kirándulási tervet, megyünk Vallettába, a sziget déli részére és Gozóra. Mindegyikre jelentkeztem. :)

© 2018. Maklári I. István Általános Iskola Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el