Mit adtak nekünk a máltaiak?

2018.07.29

Szerintem mindenki látta a Brian életét. Ott,  mikor elhangzik a kérdés, hogy mit adtak nekik a rómaiak,  kiderül, hogy gyakorlatilag mindent.  

Nekem a máltaiak, vagyis Málta és az iskola sokat adott, legalább annyit mint a rómaiak a Brian életében. Először is magabiztosságot és új kapcsolatokat. Önbizalmat.  Hogy azonnal természetessé vált a soknyelvűség (angol, olasz), a kultúrák keveredése. Gyönyörű tájakat, városokat. Jó szállást és jó iskolát, változatos módszereket. Lazaságot. Örültem, hogy mindenki nyitott, barátságos és érdeklődő. Nagyon kíváncsi társakat kaptam, akikkel szinte mindent ki lehetett próbálni, mindenhova el lehetett menni. Nem görcsösen használtam az angolt, hanem úgy, ahogyan azt kellene: természetesen. 

Mivel mi két hetet töltöttünk együtt, Eva, Peter és én nagyon jó barátok lettünk. A szlogenünk a Casablanca végén elhangzó mondat: 

"Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship"

Ugyanez hallható többször is a Macskajajban. Mint kiderült: mindannyiunk nagy kedvence Kusturica. Mindannyian irodalomtanárok vagyunk, így gyakran beszélgettünk könyvekről és filmekről. Nagyon sok közös élményünk lett a két hét alatt. 

Megbeszéltünk már néhány közös programot. De remélem, hogy találkozunk még egymással egy másik mobilitáson is. :) 

© 2018. Maklári I. István Általános Iskola Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el