Összegzés

2018.07.07

A kezdeti félelmek után egy nagyon hasznos és nagyon élvezetes hetem volt. Sokat tanultam és sok tapasztalatot szereztem, nem csak szakmait, hanem rengeteg kulturálisat. Felfedeztem egy olyan várost egy olyan országban, ahol még sosem jártam. Tényleg azt mondhatom, hogy tágult a szemléletem, leomlottak sztereotípiáim és sokkal nyitottabb lettem. 

Ez az egy hét nagyon rövid volt arra, hogy igazán sokat fejlődjek, de úgy gondolom, itt csak elkezdődött egy történet. Innentől (is) ki fogok használni minden lehetőséget és belevágok mindenbe, amibe csak lehet. Nagyon remélem, hogy a jó tapasztalataim hatással lesznek az egész iskolánkra és a kollégák, illetve a gyerekek is részt tudnak és persze akarnak majd venni külföldi mobilitásokon.

Örülök, hogy itt lehettem! :)

© 2018. Maklári I. István Általános Iskola Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el